{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاره عاشقتم....

عاره عاشقتم....
میبری دِلیرو که میبازه به تو..
عاره...عاشقتم..
بده دل به کسی که بازم دیده خوابتو....
عاشقتم...
با این که دلم..
واسه تو کمه....
بیشتر از همه عاشقتم......
دیدگاه ها (۱)

جواب شب بخیر،حتی از جواب سلام هم واجبتره...آخه یه عده نمیتون...

O_o

‏انقد غرورتو محکم نچسب، بعضی از آدما تکرار نشدنین✌

#زرد

ولی این سریال داشت از یاد می‌رفت 😭🫠🥲هرچی از زیبایی این سریال...

🥂🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط