{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خداااااا خدا بهش رحم نموووود

به خداااااا خدا بهش رحم نموووود
خخهخخه
دیدگاه ها (۳)

بیااااا تحویل بگیراینا میخوان فردا برن قهرمان پینگ پنگ بام...

امشووووو خستموووو وحشتناااااک خوابم میادوو زودووو میخامووو...

خفش کن برهههههبرررروووو برووو بخفش د برووو

چیکا میکنی ؟؟؟نه ووژدانن چیکاااا میکنیخهخهخخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط