ایستاده ایم پای آرمان های امام و شھدا . . .
ایستاده ایم پای آرمان های امام و شھدا . . .
پس در این جبھه ی جنگ نرم
خستگی هایمان را با شھدا
دَر می کنیم..
#کلنـا_بـفداک_یازینب
@shahidestaan
پس در این جبھه ی جنگ نرم
خستگی هایمان را با شھدا
دَر می کنیم..
#کلنـا_بـفداک_یازینب
@shahidestaan
- ۱.۲k
- ۳۰ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط