{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر چی منتظرت بودم نیومدی ولی فهمیدم که دیگر دوستم نداری

هر چی منتظرت بودم نیومدی ولی فهمیدم که دیگر دوستم نداری
دیدگاه ها (۱)

خوشگله؟

لایییییییییییک

....

خوشگله؟

maryam :جایی میان زمین و هوا مانده ام ....منتظرت نیستم چون م...

دوستم؟✖️خودم!☑️😭🛐تابع قوانین ویسگون 📿دوست نداری نبین گزارش ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط