{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طویل الیل اگمطه ابیا صبح و ینام؟

طویل الیل اگمطه ابیا صبح و ینام؟
دیدگاه ها (۷)

شسولف ربی شو محد درکنیگلت ؛الحبی احبک شو ترکنیانه ابهل دنیه ...

o_O

هــــــ....دنیـه دـوارة

خــــــــــاص.....ღ..ال...... خیو ......محمد.....ღ

یا مدبر الیل والنهار😟

صبح اول صبح آخه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط