هیچکس
هیچکس
بی درد و غصّه
و گرفتاری نیست،
اما قشنگیش به اینه که
تو اوج غم لبخـــــند بزنی
و لبخــــند بیاری به لب دیگران...
بی درد و غصّه
و گرفتاری نیست،
اما قشنگیش به اینه که
تو اوج غم لبخـــــند بزنی
و لبخــــند بیاری به لب دیگران...
- ۱.۵k
- ۲۷ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط