{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایی دلم میسوزه که خیلی بدبخت دل پاکم اخرش نابودم .....

خدایی دلم میسوزه که خیلی بدبخت دل پاکم اخرش نابودم .....
دیدگاه ها (۲۵)

هه

یعنی میشه من چرا هان چرا من......

این من امتحان کردم حقیقته......

اوف روزگارنامرد.....

دلم برای تانجیرو خیلی میسوزه

خیلی دلم براشون میسوزه😌💅

دلم واسه دامیان خیلی میسوزه 😢😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط