{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خخخخخ

خخخخخ
فکر کنم فقط کلاس نهمی ها فهمیدن چی شده
دیدگاه ها (۱۶)

یه بیت زیبا از حافظ نوشتم دوست داشتم بزارم ولی نمیدونم چرا ...

ابفتخار کل اهوازی

اهواز #

شهر اهواز پل غدیر#

اسم : فکر کنم قهرمان ضعیف کلاس لایک و فالو یادتون نره دخملام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط