{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باز نمیشه خوتو ازیت نکن 😅

باز نمیشه خوتو ازیت نکن 😅
اینم حالِ روزِ این روزای ویسگونه دیگه 😠
دیدگاه ها (۲۳)

دالی. دالییییی

چیه این رنگ😲 تمومِ تنم میلرزه 😅

تولدت مبارک ارمولِ ویس😍 ایشوالله همیشه دنیا بیایی و همینج...

آینده پوچ

یکی نیست به این بگه درد بهار تو هم هی یاد آوری کن نت ندارم ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط