{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهوم نمیدونم چی بگم

اهوم نمیدونم چی بگم
دوستام داشتن ایو رو فوش میدادن...
دیدگاه ها (۷)

این اهنگ برای جونگکوک ساخته شده...

از هوش مصنوعی خیلی خوشم میاد میدونین از کجا باید گیر بیارم؟

#حق

تولد پیشی ملکه مبارک

کاش میتونستم فوش بدم بعد شما میاد میگید نا امید نشو فیکات رو...

چی بگم والا................. تو کامنتا فوش بنویسید:)

نمیدونم چی بگم🥭🍓🍑𝑰'𝒎 𝒎𝒆𝒎_𝒄𝒉𝒐 𝒊𝒏 𝒘𝒊𝒔𝒈𝒐𝒐𝒏✌🏻𝑪𝒐𝒑𝒚 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒚 𝒇𝒂...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط