برانداز بودن هم سخته؛ از طرفی آریایی هستند و عرب نمیپرستن
برانداز بودن هم سخته؛ از طرفی آریایی هستند و عرب نمیپرستند و باید دعا کنند مصر ببازه، از طرفی تیم ایران رو تیم آخوندها میدونند و باید دعا کنند ایران ببازه. واقعا سخته:))
یک الاغ بهتره، بایک راس #برانداز
یک الاغ بهتره، بایک راس #برانداز
- ۱۸۸
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط