{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.................

.................
چیزی واسه گفتن مونده؟ نه مونده جون من؟
دیدگاه ها (۷)

چه غلتا!!!!.چشمم روشن!!!!!!

پسر کره ایا هم خوشگلنا؟

بگی دوست دارم .نگی خری.

کفشام چطورن؟تازه خریدم!

اخ جون فقط یکی مونده تا صد تای شدنموننننن

امروز چیزی واسه گفتن ندارم دوستان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط