{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بارسا گل خورد!!!

بارسا گل خورد!!!
دیدگاه ها (۸)

عاااااشقتم پسر یه دونه ایگل برا بارسا

دو باره ترکوند این بشر

امشب ساعت یازده و ربع بارسا سویا#M10

امشب ساعت یازده و ربع بارسا سویا#M10

ولی به نظر من قشنگ ترین شادی بعد گل بوسیدن لوگو باشگاهه🫠:)#ب...

بارسلونا #ایران #ایران #مرگ_بر_امریکا #ایران #ایران #ایران #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط