شهره ی عشقم، چو مجنون در بیابان نیستم
شهره ی عشقم، چو مجنون در بیابان نیستم
اخگر دلزندهام، محتاج دامان نیستم
شبنم خود را به همت میبرم بر آسمان
در کمین جذبهٔ خورشید تابان نیستم
صائب
سلام،صبحتون بخیر
زلال ترین شبنم شادی
را همیشه
بر چشمانتان،
و شیرین ترین تبسم
خوشبختی
را همیشه بر لبانتان
آرزو دارم.
اخگر دلزندهام، محتاج دامان نیستم
شبنم خود را به همت میبرم بر آسمان
در کمین جذبهٔ خورشید تابان نیستم
صائب
سلام،صبحتون بخیر
زلال ترین شبنم شادی
را همیشه
بر چشمانتان،
و شیرین ترین تبسم
خوشبختی
را همیشه بر لبانتان
آرزو دارم.
- ۲.۶k
- ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط