{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب هم دوس دارم بمیرم

خب هم دوس دارم بمیرم
هم دوس دارم زنده باشم
نخند عههههه
دیدگاه ها (۳)

والا

هو هو گیلی گیلی ۲روز دیگه میاددددد هوووورااا

ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩمﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﭼﻪ ﻣﺎﻫﯽ هستی ؟؟ ﻣﻦ :...

دوس دارم بمیرم تو جوب:)))

آره خب من آهنگ دوس دارم و...

همه رو غیر صورتی دوس دارم ولی خب بازم...💙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط