{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آهای حرومزاده ها

آهای حرومزاده ها
من هنور زندممممممم(به کتف/کیرتان)
نام نام
چیز
باح باح
خب
خدافظ
فقط اومدم اعلام حضور کنم*
دیدگاه ها (۵)

هزار تایی نشود؟؟فالوش کن کونکَش🗿🫵🏻@kimarwon.wili

این دلقک هم فالو کنین بچه گنا داره؛-؛گرچه بگم نره خر بهتر_چی...

آقا من تا چهارشنبه بای بای اف🐈👍🏻یعنی چیزمحبوریهدارم یه گورست...

فکر کنم‌منو میندازه تو همون اتیش_

اومدم مسمومتون کنم و برم خدافظ🗿

خب خب خب ENTJ ها و ESTJ ها اعلام حضور کنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط