{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد؟‌

درد؟‌
یه چیز عادی از عشقه
یه زهر تدریجی
@ti_m_e
دیدگاه ها (۰)

حس مزخرفیه مگه نه؟درکت میکنم ...@ti_m_e

در نهایت...این تنها راهیه که بلدم زندگی کنم..@ti_m_e

درد دلم مثل جام زهر شدههر لحظه در کنارم🥀🍃🕊️

آره از بس درد کشیدم عادی شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط