به حدی خسته ام که هر روز با خودم میگم: کاش میتونستم نفسم
به حدی خسته ام که هر روز با خودم میگم: کاش میتونستم نفسم رو اونقدری حبس کنم که برای همیشه بند بیاد... :)
- ۱.۱k
- ۱۶ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط