{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایانگرانی هایم رابه توسپردم

خدایانگرانی هایم رابه توسپردم
دیدگاه ها (۳)

.

خوش بگذره

عموجون خدارحمتت کنه.شادی روح همه ی گذشتگان صلوات

پیشاپیش مبارک

بنام الله وپاسدارحرمت خون شهیدان بنام آنکه حسن رابه شهامت حس...

کاش میتوانستم عذاب هایم راهم مانند دشمن هایم نصف کنم...

وقتی بچه رابه پدربزرگش میسپاری...😅😂🤣#کلیپ_طنز #ویسگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط