{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو آرامی...

تو آرامی...
تو درجانی...
تو درمانی...

‍‌‌‌‎‏‎‌‌‌‌‌‎‏‎‌‌‌‌‌‌‌‎‏‎‌‌‌‌‌‎‏‎‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

اوج خوشبختی ست وقتی کنار کسی هستی که با او خوشحالی کسی کهتو ...

کاش که میشد بعضی از ادمارو پس انداز کردبعضی روزاجای خالیشون ...

دو سال گذشته ولی درد تو درمانی نداشت

روان درمانی؟ روان در مانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط