{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بار سنگین است و من کم طاقت و دنیا حسود

بار سنگین است و من کم طاقت و دنیا حسود
خم شدن را عار می‌دانم، دعا کن بشکنم

#محمدرضا_طاهری
دیدگاه ها (۰)

تعارف نمی‌کنم جون داداش داشتم میومدم چهار تا کاسه شیر خوردم

هر وقت از گرفتاری های دنیا خسته شدی این دعا رو زمزمه کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط