{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط منم که دارم به این عکس سناریو میسازم یا نه هوم؟

فقط منم که دارم به این عکس سناریو میسازم یا نه هوم؟
دیدگاه ها (۱۸)

یک نفر دیگه میخوایم صد تایی شیم 💚💚💚💚💚💚💚💚

وایییییی فقط نت من گوه یا مال شما هم گوههههههههه اعصاب نزاشت...

بچه ها اااااا

وویییییی

سناریو جدید دارم میسازم ،قبلی داستانش از دستم در رفته🥸🤧

تو قشنگی مثل سناریو هایی که شبا باهات میسازم:)

دارم ادیت آی میسازم خیلی سختهههه🥱😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط