{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه قوی باشم ؟!!؟

هه قوی باشم ؟!!؟
دیدگاه ها (۴)

هه اشکشو در نیار ؟!تو جونشو نگیر اشک که سهله

خدا جونم !!!! جونم …خیلی تنهام خیلی

هه من ک واسه کسی مهم نیستم کلا شدم ی ادم اضافی حالا هم فک ک...

ای جووونم پسرمو

تمام روز سعی میکنم قوی باشم اما در شب، میشکنم!

خسته‌ام؛ ولی به تو و خودم ‌ ‌ ‌قول داد...

با دست خالی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط