{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بینمون اگه راه آهن باشه،

بینمون اگه راه آهن باشه،
،########
یه عالمه کوه باشه،
ΔΔΔΔΔΔΔ
یه دنیاراه باشه،
ΞΞΞΞΞΞΞΞΞ
میون مانمیتونه فاصله بندازه چون تو
"توقلبمی".
دیدگاه ها (۶۳)

خخ

کامنت پلیییییییییز!♥

خخخخ من عشقم یهویی!(o_-)

♥-♥

بچه ها من با ویولت شوخی دارم و مثل رفیقم میدونمش با هیچ کدوم...

وای یعنی این واقعی یه اگه واقعی باشه خیلی دلم براش میسوزه😭😭😭...

چشمام الکی شلوغش میکنه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط