{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت آدم‌ها را

هیچ وقت آدم‌ها را
با انتظار امتحان نڪنید
انتظار آدم‌ها را عوض مےڪند...
دیدگاه ها (۱۵)

سخت‌ترین عشقعشقیہ ڪہ میدونےبهش نمیرسےولے بازم دوسش دارے...!

آدمهادر یک لحظه شبیه خدامیشوندوآن هم موقعی است که به کسی نیک...

از عطر تنت باز در این شهر هیاهوستآن دگمه ی لعنت شده باز است ...

دلـــــم بـه بــوی تو آغشــته است ..

راست میگن ادم یهو عوض میشه🙂

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

ادم دلتنگ چیزیه که هیچ وقت نداشته نمیشه:)💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط