{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا تست دارم. یواش یواش یواش یواش. اوکی؟؟؟😐😐😐

فردا تست دارم. یواش یواش یواش یواش. اوکی؟؟؟😐😐😐
دیدگاه ها (۲)

کامنت بذارین🌹🙃

من نصورشم نمیتونم بکنم😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖

👌🏻👌🏻

خودتو بخاطر دیگران اذیت نکنارزش نداره 🙃🙃🙃🙃

درس میشه یواش یواش😅🖤

خب شاید فردا صبح فعالیت نکنم چون میخام درس بخونم اوکی؟ پس فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط