مریض اونی نیست که تـو سـی سـی یـو افتاده،
مریض اونی نیست که تـو سـی سـی یـو افتاده،
مریض مائیم که بیست و چهار ساعته رو کاناپه با گوشی تو کما رفتیم!!!😂😂
مریض مائیم که بیست و چهار ساعته رو کاناپه با گوشی تو کما رفتیم!!!😂😂
- ۱.۷k
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط