{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتیم رو مود زلزله 😓 😑

رفتیم رو مود زلزله 😓 😑
دیدگاه ها (۴)

ومن الله توفیق :)))

😢 😂 😂 😂

لعنتی 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 ...

چند روز پیش که تهرانیا یک زلزله نسبتاً شدید رو احساس کردن یا...

رفتیم اونجا رو کسی....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط