{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من مردم...خدا رحمتم کنه

من مردم...خدا رحمتم کنه
دیدگاه ها (۳۱)

خدا بیامرزدم

دختر خوبی بود...

*-*

تا حالا سهونو تو این حس و حال ندیده بودم😂 😂 😂

احساس میکنم که زیاد قرار نیست زنده بمونم...خیلی سرم گیج میره...

خدا رحمتش کنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط