{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام

سلام
بچه ها یه سوال داشتم...
میخواستم بدونم شما هم مثل مال من بعضی کامنتایی که واستون میاد خونده نمیشه؟؟؟؟؟؟یا فقط مشکل منه!!!
دیدگاه ها (۲۴)

خخخ

هه هه هه

پاستیل

سیب زمینی سرخ کردهبه به دهنم اب افتاد

سلام بچه ها من دوباره برگشتمسوال پست:شما هم از مدرسه خوشتون ...

BTS

بچه ها یه سوال، من قراره گوشیمو عوض کنم، میخوام بدونم که وقت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط