{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این بنده خدا هم که دو ماهه داره تو پیجش اعتراض میکنه. دیش

این بنده خدا هم که دو ماهه داره تو پیجش اعتراض میکنه. دیشب همه رو به اعتصاب ۳ روزه دعوت کرد، امروز کارگاه چوبش کلا سوخت!!

آخرین عکس، پیام یکی از مخاطبانشه!
دیدگاه ها (۰)

#مرگ_بر_دیکتاتور

💢اونی که با یک اشاره ش، کل کشور از بازار و پالایشگاه و صنعت ...

تفاوت رو گرفتی؟؟#ایران_قوی🇮🇷

استوری کن بچرخه 👌🇮🇷#نه_به_اعتصاب

شادی بعد از گل.....

بچه ها این به من پیام داد و تحدیدم کرد اگه برای شما هم این ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط