{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توسعه‌فردی و روان‌شناسی koko.2001 19591812

دیدگاه ها (۱)

😒

دوست دارم

عایا دبیر خرمشهر یا آبادانی تو ویس هی???

#از خوبهای این شب ها👌😉😀😍... !

🍃انسان همین موجود ضعیف همین موجود ناتوان ، گاهی آنقدر تنهاست...

خدایا شکرت🙏🏻🌹#حال_خوب #خدا_در_قلب_من_است #مناجات_با_خدا #شخص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط