{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان اگه مددی بود، دم دربی بازیکنا رو نفری ۱۰ درصد جریمه

الان اگه مددی بود، دم دربی بازیکنا رو نفری ۱۰ درصد جریمه میکرد که حساب کار دستشون بیاد😐🤦🏻‍♀💔
دیدگاه ها (۰)

توقعی که از دربی روز شنبه دارم :‍

نیاز استقلالیا و افشین پیروانی در یک قاب

یه جوری این پسر با *من تیمم رو نمیفروشم* داره عشق و حال میکن...

با تشکر از شبکه ۳ 😁😁😁

واکنش نماینده اسپانیا به توقیف ناوگان صمود جلو چشم کالاس( نم...

کاری که نیروهای امنیتی با مزدور و خائن میکنن با رسم شکل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط