{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر خوبه تو رو دارم...

چقدر خوبه تو رو دارم...

@
دیدگاه ها (۱)

باتو دارم هرلحظه عاشق میشم...

نکنــد بوی تــو را بــاد به هــرجا ببــردخوش نـــدارم دل هــ...

...

تو قدر مطلق منی....

چقدر خوبه که خودمو دارم ^^....

مي‌دونی چقدر خوبه وقتي كِ کلی غم دارم ،امّا وقتي کنار تو مي‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط