{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این همون اهنگی هست که لی برای اعضا خونده و میبینین توش از

این همون اهنگی هست که لی برای اعضا خونده و میبینین توش از ماه سپتامبر اسم برده🥺
دیدگاه ها (۱۱)

تو ام وی تمپو یه تاریخ هست که ۴ سپتامبر امسال رو نشون میده:)

ترخدا نگاه کنید چجوری دوید و گفت هیونگ🥲🤌🏻

یه مقاله اومده اکسو تو سپتامبر کامبک دارهتو تمپو هم همونجور ...

۴ماه دیگه کامبک داریمممممم

بچها تتلو یه آهنگ جدید داده بیرو به اسم کلی گیلاس و آهنگ از ...

این برای دل شکسته من خونده

ولی این آهنگ برای کاترین خونده شده:)❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط