{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکى مثل منه بکووووبه لايکو

هرکى مثل منه بکووووبه لايکو
بخدا منم سال اول همين فکرو ميکردم اما الان به ايشالا ترم بعد رسيدم. (*^﹏^*)
دیدگاه ها (۱۱)

بوووسه ماه تولد شما چطوريه؟؟؟؟؟

وااااااااااااى آره دقيقا. (*^﹏^*)

sa@t 3:15 nesfe shabkiya mese man hanuz bidaaaraaan?????

︶︿︶

کپشن

من مستمر ریاضی و علومو بیست گرفتم و عربیو

آخه کی الان لایو میزارههههههههه؟؟؟معلومه دیگه منه خر...تا فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط