{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تولد #بهرام مبارک...

تولد #بهرام مبارک...
دیدگاه ها (۱)

ﻟﻢ ﺩﺍﺩﯼ ﺭﻭ ﻫﻤﻪ ﮐﺒﻮﺩﯾﺎﺕ ﻭ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﻣﯿﮕﯽ ﺍﯾﻦ ﻃﻌﻢﺟﻮﻭﻧﯿﺎﺱ ...#ﺣﺼﯿﻦ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺳﺨﺖ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻡ ...#ﺣﺼﯿﻦ

خب خب تولد دازای مبارک (قبلی اشتباه بود) گیلیلیلیلی تولد تول...

تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک😀😀😀😀

تولد تولد تولدت مبارک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط