خدایا...
خدایا...
در این صبح سه شنبه
باز هم میخواهم از تو
سهم دستانم:بخشش،
چشمانم:عشق،
پاهایم:معرفت،
دهانم:ذکر،
سهم قلبم:محبت،
و سهم لحظاتم را:انسانیت ببخش،
"آمین"
در این صبح سه شنبه
باز هم میخواهم از تو
سهم دستانم:بخشش،
چشمانم:عشق،
پاهایم:معرفت،
دهانم:ذکر،
سهم قلبم:محبت،
و سهم لحظاتم را:انسانیت ببخش،
"آمین"
- ۴۶۵
- ۲۹ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط