در دنیا هیچ چیز پایدار نیست
در دنیا هیچ چیز پایدار نیست
و اگر انسان توقعِ بقای
چیزی را داشته باشد،
احمق است.
اما اگر از آنچه که برای
مدتِ کوتاهی دارد لذت نبرد،
از آن هم احمقتر است.امروزتان زیرسایه خدا❤ ️
•••• @SABINCOM
••●
و اگر انسان توقعِ بقای
چیزی را داشته باشد،
احمق است.
اما اگر از آنچه که برای
مدتِ کوتاهی دارد لذت نبرد،
از آن هم احمقتر است.امروزتان زیرسایه خدا❤ ️
•••• @SABINCOM
••●
- ۴۴۵
- ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط