{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان شما اهنگ نظر بدین من اهنگو براتون میفرستم هرچقدر د

دوستان شما اهنگ نظر بدین من اهنگو براتون میفرستم هرچقدر دلتون بخواد دارم و سعی کنید فارسی ندین چون فارسی ندارم😎🤗
دیدگاه ها (۰)

پروفایل به این تغییر کرد

بچه ها من خودم باورم نمیشه با این که داداشم انیمه نمیبینه رو آی کراش زد

تا آخر ببین ادیت خودمه

بگو جواب بدم

من از بیبی مانستر چندتا آهنگ دارم ولی هیچ کدومو اندازه سوپا ...

قسمتی از #اهنگ #خالق #حضرت #معیناگه #دوست داشتین و #جالب بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط