{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی باید تنها بود و با تنهایی خود خوش بود

گاهی باید تنها بود و با تنهایی خود خوش بود
شعرم سروده خودمه🤣
دیدگاه ها (۰)

😞تنهایی درد بدیه

شوگا

گاهی وقتها از تنهایی باید خودتو بغل کنی😔

مال خودمه،خوبه؟اگه خوبه گاهی از اینا هم بزارم😂#جیسو#بلک_پینک...

چقدر دوست داشتنی بودی وقتی چهره زیبا و چشمان مهربانت در نگاه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط