بی خود نبود که عابدینی میگفت. تاالان
بی خود نبود که عابدینی میگفت. تاالان
پرسپولیس.هرچی قهرمانی اورده بالابی
گری بود
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیر عابدینی بعد از شکست پرسپولیس برابر نفت پیامی منتشر کرد و به کمیته داوران بابت اشتباهات داوری هشدار داد.
باشگاه استقلال تهران که اینستاگرام رسمی و فعالی دارد، به این موضوع واکنش نشان داده و در مورد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نوشت: «یک نفر در این فوتبال پیدا نشد که به ما پاسخ دهد چرا عضو هیات رییسه سازمان لیگ در جایگاه هواداران دو آتشه پرسپولیس مشغول فعالیت است؟! این اتفاق عجیب نیست؟ مشکوک نیست؟ شائبه برانگیز نیست؟».
گفتنی است، این پیام ساعتی بعد از اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال تهران پاک شده است.
پرسپولیس.هرچی قهرمانی اورده بالابی
گری بود
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیر عابدینی بعد از شکست پرسپولیس برابر نفت پیامی منتشر کرد و به کمیته داوران بابت اشتباهات داوری هشدار داد.
باشگاه استقلال تهران که اینستاگرام رسمی و فعالی دارد، به این موضوع واکنش نشان داده و در مورد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نوشت: «یک نفر در این فوتبال پیدا نشد که به ما پاسخ دهد چرا عضو هیات رییسه سازمان لیگ در جایگاه هواداران دو آتشه پرسپولیس مشغول فعالیت است؟! این اتفاق عجیب نیست؟ مشکوک نیست؟ شائبه برانگیز نیست؟».
گفتنی است، این پیام ساعتی بعد از اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال تهران پاک شده است.
- ۷۱۳
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط