.♡دزدی من♡.
.♡دزدی من♡.
پارت 1
ویو ات
از هواپیما پیاده شدم و سمت سالن فرودگاه رفتم . بادیگاردها داشتن چمدونم رو میاوردن یهو وایسادم
پادیگارد : چیزی شده خانم؟
نیم نگاهی بهش انداختم
ات: باید برم برای خونم چندتا وسیله بخرم
بادیگارد: بله به راننده میگم
به سمت در خروجی رفتم و سوار ماشین شدم
راننده : کجا برم خانم
ات: مرکز خرید
(فلش بک به بعد از خرید)
هرچی لازم بود رو خریدم .
چقدر دلم برای قمار بازی تنگ شده . سوار ماشین شدم و راننده حرکت کرد
ات: برو سمت قمار خونه
راننده : چشم
بعد از چند مین راننده وایساد از ماشین پیاده شدم و ماسکم رو زدم به هر حال کسی نباید صورت منو ببینه .
هوم قمار خونه کره امید وارم آدم های درست و حسابی داشته باشه .
وارد شدم ، آدما در حال قمار بودن .
رفتم سمت میز VIP
گارسون به سمتم اومد
گارسون : چی میل دارین؟
ات: یه لیوان شراب لطفا
گارسون برام شراب رو آورد که شخصی رو به روم نشست .
جئون : صد هزار وون چطوره؟
ات: ۲۰۰ هزار دلار
جئون: قبول
بازی رو شروع کردیم....
ادامه دارد
(لباس ات اسلاید۲)
پارت 1
ویو ات
از هواپیما پیاده شدم و سمت سالن فرودگاه رفتم . بادیگاردها داشتن چمدونم رو میاوردن یهو وایسادم
پادیگارد : چیزی شده خانم؟
نیم نگاهی بهش انداختم
ات: باید برم برای خونم چندتا وسیله بخرم
بادیگارد: بله به راننده میگم
به سمت در خروجی رفتم و سوار ماشین شدم
راننده : کجا برم خانم
ات: مرکز خرید
(فلش بک به بعد از خرید)
هرچی لازم بود رو خریدم .
چقدر دلم برای قمار بازی تنگ شده . سوار ماشین شدم و راننده حرکت کرد
ات: برو سمت قمار خونه
راننده : چشم
بعد از چند مین راننده وایساد از ماشین پیاده شدم و ماسکم رو زدم به هر حال کسی نباید صورت منو ببینه .
هوم قمار خونه کره امید وارم آدم های درست و حسابی داشته باشه .
وارد شدم ، آدما در حال قمار بودن .
رفتم سمت میز VIP
گارسون به سمتم اومد
گارسون : چی میل دارین؟
ات: یه لیوان شراب لطفا
گارسون برام شراب رو آورد که شخصی رو به روم نشست .
جئون : صد هزار وون چطوره؟
ات: ۲۰۰ هزار دلار
جئون: قبول
بازی رو شروع کردیم....
ادامه دارد
(لباس ات اسلاید۲)
- ۷۱
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط