اختراع تلفن...
اختراع تلفن...
بزرگترین خیانت به بشریت بود..
خداحافظی باید رو در رو باشه..
گاهی اوقات اشک ها، آدم ها رو بیدار میکنن..
لعنت بر خداحافظی های تلفنـی..
بزرگترین خیانت به بشریت بود..
خداحافظی باید رو در رو باشه..
گاهی اوقات اشک ها، آدم ها رو بیدار میکنن..
لعنت بر خداحافظی های تلفنـی..
- ۱.۱k
- ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط