{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا عباس ...:'(

یا عباس ...:'(
دیدگاه ها (۲)

:'(

یا عباس ...

یا قمر بی هاشم..‌.

یا حسین...خودت دست همه ما رو بگیر

چه خفنه ادیتش

سخن بزرگان

حرفی برای گفتن ندارم ، ولی چقدر ما مدیون شهدا و خانواده هاشو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط