{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخت است...

سخت است...
میان هق هق شبانه ات نفس کم بیاوری و او به عشق جدیدش بگوید:
""نفس""
دیدگاه ها (۴)

من برعکس همهپشت خنده هام غمه...

bale ye hamchin dokhmale khobiam man ^_^

are khobam :'( )

عشق مثه دیدن راه درست تو دوراهی. عشق مثه تو که تو تاریکیا ...

پارت نمیدونم چند

زندگی را سخت نكنيم، خیلی ساده است.در چهار عبارت خلاصه میشود....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط