{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بغض هایم کجا دخیل شوند؟!

بغض هایم کجا دخیل شوند؟!
پس ضریحت کجاست آقاجان؟!

روضه خوان ها چرا نمی خوانند؟!...
دیدگاه ها (۵)

امضای خداپای ارزوهاتون عزیزان

⊙﹏⊙

خخخ😝

ها والا

😭 دلم امشب براشان روضه خوان است😭 اگر دیر آمدم مجروح بودم

محرم امسال یه روضه رو بیشتر از گذشته درک میکنی و‌ میسوزی، او...

محرم امسال یه روضه رو بیشتر از گذشته درک میکنی و‌ میسوزی، او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط