قبل از اینکه عاف بزنم..(برو پایین)
قبل از اینکه عاف بزنم..(برو پایین)
چرا یونجون چرا؟ من توقع داشتم از آلبوم قبلی چیز تر باشی ولی الان تو البومت میخای کلاه بزاری؟! چرا کاورت انقد زشت_💔
قرار نبود پارت یک اونجوری کاور آلبومت باشه پارت دو اینجوری😠👺🔪
منی که میدونم یونجون میخاد سوپر مارکت خوراکی راه بندازه ولی نمیتونم ثابت کنم🌚
رو بستنیه یونجون کوچولو دارههههه ، تازه روش زده since 1999 (تاریخ تولد یونجون)😭😭😭😭🤏🏻
و آره خلاصه روی بستنی هم تاریخ چیزایی که از آلبوم قراره بیاد نوشته شده ؛ همین دیگه مراقب خودتون باشید زود برمیگردم بای🧘🏻♀️
چرا یونجون چرا؟ من توقع داشتم از آلبوم قبلی چیز تر باشی ولی الان تو البومت میخای کلاه بزاری؟! چرا کاورت انقد زشت_💔
قرار نبود پارت یک اونجوری کاور آلبومت باشه پارت دو اینجوری😠👺🔪
منی که میدونم یونجون میخاد سوپر مارکت خوراکی راه بندازه ولی نمیتونم ثابت کنم🌚
رو بستنیه یونجون کوچولو دارههههه ، تازه روش زده since 1999 (تاریخ تولد یونجون)😭😭😭😭🤏🏻
و آره خلاصه روی بستنی هم تاریخ چیزایی که از آلبوم قراره بیاد نوشته شده ؛ همین دیگه مراقب خودتون باشید زود برمیگردم بای🧘🏻♀️
- ۲.۲k
- ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط