{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهاییت را بچسب بی خیال آدمها

تنهاییت را بچسب بی خیال آدمها
وابستگی فقط درد دارد....
دیدگاه ها (۱)

نقطه وابستگی در دل ادمها امروز غرب زدگی دیروز فرعون زدگی و گ...

بی خیال نباشیم از درد خفه می‌شیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط