{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گران باش تا بهای تو را بپردازند..به کسی تخفیف نده..خود را

گران باش تا بهای تو را بپردازند..به کسی تخفیف نده..خود را از بین اجناس بنجل و ارزان قیمت بیرون بیاور.. چرا همیشه این تویی که باید کوتاه بیایی؟ و ببخشی.. گاهی نباید بخشید..تا باور کنند که تو هم رفتن را بلدی..رها کردن و دل کندن را هم بلدی..
دیدگاه ها (۱)

همیشه یادت باشه که:

آهای رفیق: زندگی رو طلاق نده.. با زندگی قهر نکن..خودتو از لذ...

سناریو توکیو ریونجرز

تغییر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط